Naujienos

September 10, 2019

Kas 2020 Telpa už mobiliųjų žaidimų sferos

Eglė Valaitytė
WriterEglė ValaitytėWriter
ResearcherAmara NwosuResearcher

Pasaulis pripažino, kad mobiliųjų užima interneto naudojimo ateitį, o žaidimų pramonė vystosi natūra. Žaidimo kūrėjai visada ieško suderinti jų pavadinimus su atsirandančias tendencijas mobiliųjų dalykėlių. 2020 atrodo aiškiai, kaip įdomų metus su keliomis kryptimis galva.

Kas 2020 Telpa už mobiliųjų žaidimų sferos

5G yra realybė dabar, ir bendrovės yra sukurti žaidimus, kurie bus išnaudoti savo galimybes. 2020, šis reiškinys nebus plačiai paplitęs, kadangi 5G palaikančius įrenginius vis dar bus gana brangus. Be to, ši sąvoka vis tiek bus teorinis daugeliu aspektų, atsižvelgiant į didelį infrastruktūros spragų, kurias reikia prijungti.

Didelės Titulai mažuose ekranuose

Iš didžiųjų žaidimų įėjimas į mobiliojo ryšio rinkoje buvo gana ribotas. Kūrėjai sako, kad tai yra sudėtinga prisitaikyti žaidimų, tokių kaip "Call of Duty į mobiliųjų ekranus nesukuriant absurdišką sąsaja. Tai yra todėl, kad tokie žaidimai yra paprastai žaidžiamas su išorės kontrolės, o mobilieji žaidimai naudoti ekrane kontrolę.

Tai nereiškia, tačiau, kad pastangos nėra. Jau Call of Duty: Kilnojamos ir Elder Scrolls: Peiliai mobiliajame žaidime. 2020 pamatys gerokai padidėjo didžiųjų franšizės pavadinimų skaičius yra pritaikytas mobiliesiems telefonams. Electronic Entertainment Expo "2019 parodė, mirksi, kaip tai įvyks.

Žinomas Frančizė bus raktas Vairuotojai populiarinant Emerging žanrus žanrų

Mobilus žaidimų, tačiau kiek ji myli, negali tiksliai atitiktų PC žaidimų. Ekrano dydis reikalauja, kad kai kurie pakeitimai būti prie žaidimo natūra. Kas naudojami būti Koviniai žaidimai, pavyzdžiui, dirbs geriau, kaip "beat-em-up" modeliai.

Dabar žmonės, kurie buvo Žaidimų kompiuterių sukūrė pasitikėjimą didžiųjų žaidimų kūrėjai. Jie, todėl priimti naujus žanrus daug greičiau, jei jie kilę iš didelių frančizės. Netmarble, pavyzdžiui, parodė šį tikslą, su mobiliųjų žaidimų karalius kovotojai All-Stars ekrane E3 2019.

Vietinis Žaidimų Per Streaming

Daugeliu aspektų, mobiliojo tapo stiprus, nes nereikia turėti daug saugojimo nebėra. Daug dalykų, kurie vartotojams reikia gali būti transliuojamas arba debesis prieinama. 2020, tačiau atrodo, kad šiek tiek per anksti šiam modeliui būti aktualizuota mobiliųjų žaidimų.

Žaidėjai vis dar reikia turėti žaidimų vietoje įdiegtus savo telefonus žaisti. Siekiant šio tikslo, telefonų gamintojai gali būti giriamas, kaip pagerinti labiausiai Specifikacijos mobiliojo telefono, todėl tinka žaidimų į pirmąją vietą. Srautinio Tačiau yra kažkas, kuris turės palaukti šiek tiek ilgiau, kaip paramos infrastruktūra auga.

Ko tikėtis Mobile Gaming ateinančiais metais, 2020

Mobilus žaidimų greitai tampa pagrindine būdas žaisti. Šiame straipsnyje nagrinėjama, ką 2020-ieji metai turi už sparčiai besivystanti žaidimo modelį.

About the author
Eglė Valaitytė
Eglė Valaitytė
About

Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.

Send email
More posts by Eglė Valaitytė
undefined is not available in your country. Please try:

Paskutinės naujienos

Žaidimų kodų evoliucija: nuo slaptažodžių iki reklamos privilegijų
2024-04-16

Žaidimų kodų evoliucija: nuo slaptažodžių iki reklamos privilegijų

Naujienos