„Pariplay“ ir „Ainsworth“ pratęsia partnerystę, kad pradėtų veikti Kanadoje


„Pariplay“, „NeoGames“ dukterinė įmonė, pratęsė savo aljansą su Ainsworth žaidimų technologija teikti tiekėjo kazino turinio kolekciją Kanadoje. Per „Fusion“ kaupimo platformą, „Pariplay“ Kanados tinklą Mobiliosios kazino programos dabar galės pasiekti Ainsworth kazino žaidimų biblioteką.
Dviejų įmonių pranešime spaudai teigiama, kad nauja „Pariplay“ ir „Ainsworth“ sutartis sustiprins jų buvimą Kanados rinkoje. „Fusion“ platformos turinys jau prieinamas Ontarijo ir Albertos valstijose, planuojama plėstis į kitas reguliuojamas rinkas. Šis sandoris pratęsia jau egzistuojantį sandorį, dėl kurio Ainsworth turinys pasiekiamas LatAm per Pariplay.
Pariplay paminėjo, kad „Ainsworth“ žaidimų pasirinkimas populiarėja sausumos sektoriuje, o jo internetinius produktus gerai vertina žaidėjai ir operatoriai daugelyje rinkų. Be to, jie pažymėjo, kad „Fusion“, jų žaidimų platinimo platforma, apima tūkstančius pavadinimų iš pirmaujančių kūrėjų, taip pat įrankių rinkinį, kuris pagerina žaidėjų patirtį.
Kalbėdamas apie pristatymą, Pariplay komercijos direktorius Šiaurės Amerikoje Shivan Patel komentavo, kad jų partnerystė su Ainsworth buvo gana sėkminga, nes jų turinys gerai pasirodė rinkose, kuriose jis buvo pristatytas.
„Sandorio pratęsimas, kad jų portfelis būtų pristatytas į Kanadą, liudija mūsų bendradarbiavimo sėkmę ir toliau didiname savo pasiūlą mūsų partneriams operatoriams regione“, – tęsė Patelis.
Savo ruožtu Jasonas Limas, „Ainsworth“ skaitmeninių ir internetinių žaidimų generalinis direktorius, teigė, kad „Pariplay“ padeda įmonei greitai padaryti turinį prieinamą klientams visame pasaulyje. Limas komentavo, kad pratęsti jų partnerystę Kanadoje buvo lengva, o bendrovė tikisi plėtoti jų santykius.
Šis naujas susitarimas sudarytas, kai „Pariplay“ buvo užsiėmęs sudarydamas sandorius su kitų jurisdikcijų operatoriais. Kovo mėn. internetinio turinio kaupimo įmonė neseniai pasirašė sutartį su „DraftKings“ Naujajame Džersyje, toliau plečiant savo rinkos aprėptį JAV. Prieš tai bendrovė taip pat užmezgė partnerystę su „Betsson Group“, kad operatorius galėtų pasiekti visą savo „Wizard Games“ portfelį, kuriame yra daugiau nei 15 000 žaidimų.
Susijusios naujienos
