„iOS“ žaidimai per pandemijos piką JAV uždirbo beveik 1 mlrd. USD

Kazino Aplikacijos

2022-02-11

Ethan Tremblay

„GameRefinery“, garsi socialinių žaidimų duomenų analizės organizacija, ir „LiftOff“, mobiliųjų programų optimizavimo ir rinkodaros apranga, atskleidė savo rezultatus, kaip socialiniai žaidimai veikė per sveikatos krizę šią savaitę.

„iOS“ žaidimai per pandemijos piką JAV uždirbo beveik 1 mlrd. USD

Apklausa atskleidė, kad „iOS“ naudotojai JAV išleido maždaug 1 mlrd. USD nemokamam žaidimui socialinių kazino programos nuo 2020 m. rugpjūčio 1 d. iki 2021 m. liepos 31 d. Nors tai gali atrodyti kaip prieštaravimas, nemokamos programos uždirba pinigų iš įvairių šaltinių.

Žmonės dažniausiai užpuolami skelbimais, kuriuos programų gamintojai naudoja išlaidoms atgauti. Žaidėjai taip pat gali pirkti programoje norėdami patobulinti savo žaidimą arba žaidimo būseną.

Per minėtą 12 mėnesių laikotarpį programos pajamos iš socialinių žaidimų pasiekė naują aukščiausią lygį – 990 mln.

Socialiniai žaidimai, paaiškinta

Tarptautinė socialinių žaidimų asociacija socialinius žaidimus apibrėžia kaip tuos, kurie žaidžiami internete arba mobiliuosiuose įrenginiuose ir kuriuose yra socialinis komponentas.

Žmonės paprastai žaidžia su draugais arba tiesiogiai prieš juos arba dalyvauja lyderių lentelėse, pokalbių kambariuose arba diskutuoja ir lygina pažangą socialiniame tinkle. Jie pagerina žaidimų patirtį, leisdami žaidėjams žaisti su kitais arba prieš kitus tuo pačiu metu arba su pertraukomis.

Figūrų suskaidymas

„GameRefinery“ duomenimis, per laikotarpį ir ištirtas 239 socialinių žaidimų programas, naudotojai sulaukė daugiau nei 83 milijardų skelbimų parodymų. Norėdami gauti daugiau informacijos, vartotojai spustelėjo beveik 1,1 milijardo skelbimų.

Joelis Julkunenas, „GameRefinery“ žaidimų analizės vadovas, sakė, kad nenuostabu, kad mobilusis kazino Atsižvelgiant į pasaulinės pandemijos poveikį žaidimams, programų populiarumas auga visame pasaulyje.

Jis taip pat sakė, kad, kadangi jie pastebi didesnį judėjimą šioje konkrečioje rinkoje, labai svarbu, kad mobiliųjų telefonų kūrėjai ir rinkodaros specialistai šioje tam tikroje vertikalėje analizuotų šias naujas įžvalgas, kad galėtų įgyvendinti ilgalaikes strategijas.

Tyrimas atskleidė, kad net kai 2021 m. pradžioje skiepijimų rodikliai išaugo ir Jungtinės Valstijos grįžo į tam tikrą normalią padėtį, socialinių žaidimų tendencija ir toliau buvo teigiama. „GameRefinery“ duomenimis, pramonės pajamos antrąjį 2021 m. ketvirtį viršijo 260 mln.

Galbūt daugiau nerimo rinkodaros specialistams kelia tai, kad vidutinis socialinių žaidimų vartotojas yra vyresnis nei vidutinis bet kurio kito žaidimo žanro vartotojas. „Refinery“ teigimu, nors vartotojų populiacija yra padalinta į 50/50 vyrų ir moterų, daugiau nei pusė socialinių žaidimų žaidėjų yra vyresni nei 45 metų amžiaus.

Nors tyrimas jį suformulavo palankioje šviesoje, teigdamas, kad jis parodo, jog socialinė „žaidimų kategorija“ turi platų patrauklumą, geidžiamiausia demografija reklamos versle jau seniai buvo 18–34 metų amžiaus grupė.

Vartotojų įsigijimo išlaidos

Pandemijos metu socialinės programos išleido daug pinigų vartotojų pritraukimui. Programoms konkuruojant dėl naujų naudotojų srauto, vidutinis mokestis už įdiegimą (MUD) buvo 11,09 USD. „Triwin“ įkūrėjas Wayne'as Qinas tai pagrindė teigdamas, kad aukštos kokybės vartotojai paprastai reiškia didesnį VKI.

Naujausi „Apple“ IDFA protokolo pakeitimai yra pagrindinis „iOS“ socialinių žaidimų verslas (reklamuotojų identifikatorius). „Apple“ įtraukė „iOS 10“ funkciją „Apriboti skelbimų stebėjimą“, skirtą klientams, kurie nenori būti stebimi reklamų.

2020 m. pabaigoje „Apple“ paskelbė, kad maždaug 20 % jos vartotojų suaktyvino šią parinktį, todėl kai kurie socialinių žaidimų skelbimai nepasiekia tų asmenų. Dėl to naftos perdirbimo gamyklos tyrimas prognozuoja, kad ateityje „Android“ išstums iOS kaip kazino programėlių pasirinkimo platformą.

Vėliausios naujienos

Indėlis telefonu vs kreditinės kortelės kazino
2022-09-21

Indėlis telefonu vs kreditinės kortelės kazino

Naujienos