Naujienos

July 14, 2023

„Playson“ prideda visiškai naują žaidimų sritį prie savo sudėtingos „xEye“ vaizdo plokštės

Eglė Valaitytė
WriterEglė ValaitytėWriter
ResearcherAmara NwosuResearcher

Playson, sparčiai besiplečiantis B2B skaitmeninių pramogų tiekėjas, atnaujino savo xEye Viewboard. Naujajame atnaujinime „Playson“ pristatė naują žaidimų sritį sudėtingam analizės įrankiui.

„Playson“ prideda visiškai naują žaidimų sritį prie savo sudėtingos „xEye“ vaizdo plokštės

Naudodami naujausią „Playson“ pažangiausio reklamos įrankio priedą, kazino operatoriai gali naršyti po platų bendrovės žaidimų kolekciją mobilieji lizdai. Kūrėjas teigia, kad šis įrankis pagerintų visą sprendimų priėmimo procesą.

Naujasis atnaujinimas pateikiamas su keliais dokumentais žaidimų srityje. Šie dokumentai suteikia išsamią informaciją apie visus Playson žaidimai rinkodaros, matematikos ir teisiniu požiūriu. Įdomu tai, kad „Playson“ partneriai turi galimybę pritaikyti erdvę savo unikaliu stiliumi.

Playson taip pat pridėjo keletą atitikties dokumentų kiekvienai reguliuojamai rinkai, todėl lengva taikyti filtravimo pasirinkimus, pvz., tam tikras kalbas.

Oleksii Mylotskyi, „Playson“ technologijų vadovas, sakė, kad tai yra „žymus momentas“ įmonei pasauliniu mastu pradėti savo pritaikytą žaidimų sritį. Jis pakomentavo:

"Partneriams bus didžiulė nauda iš to, ką žaidimų sritis gali jiems padėti verslo požiūriu, o tai, kad viskas yra vienoje vietoje, užtikrins sklandesnę kelionę ieškant bet kokios informacijos apie kiekvieną žaidimą mūsų portfelyje. Galimybė pristatyti šią unikalią enciklopediją mūsų partneriai sustiprina būdą, kuriuo įrankis gali sustiprinti operatorių sprendimų priėmimo procesą

Oleksii Khodenko, „Playson“ produkto savininkas, pridūrė:

"Mūsų xEye Viewboard yra viena geriausių naujovių, kurias sukūrėme Playson per pastaruosius 12 mėnesių, o pridėjus žaidimų sritį partneriai galės laisvai suprasti, ką gaminame. Suteikdami partneriams laisvę žinoti viską apie mūsų portfelį sustiprinti mūsų statusą „iGaming“ pramonėje ir sukurti galimybes plėsti partnerystę visame pasaulyje

Tai yra vienas iš svarbiausių „Playson“ pranešimų pastaruoju metu, nes bendrovė siekia išplėsti savo pasaulinį įvaizdį. Mėnesio pradžioje „Playson“ paskelbė apie 4 mln. eurų vertės „Non-Stop Drops and Races“ akciją. Ši reklama veiks geriausios mobiliosios kazino programos iki 2024 m. birželio mėn., suteikiant žaidėjams 12 mėnesių nuotykį laimėti kelių milijonų prizinio fondo dalį.

About the author
Eglė Valaitytė
Eglė Valaitytė
About

Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.

Send email
More posts by Eglė Valaitytė
ThunderPick
Premija 2000 USD

Paskutinės naujienos

Žaidimų kodų evoliucija: nuo slaptažodžių iki reklamos privilegijų
2024-04-16

Žaidimų kodų evoliucija: nuo slaptažodžių iki reklamos privilegijų

Naujienos